Annons

lördag 21 november 2009

Minns ni?

Kom bara att tänka på alla dofter som jag förknippar med tonåren. Alla parfymer, som alla använde. Minns särskilt White Musk och Musk Blåhallon. De från bodyshop i små plastflaskor. Det var nån olja som man duttade bakom öronen. De doftade så gott...då. Alla skulle ha dessa. Önskar att jag hade kvar flaskorna.

Loulo då, det var också en parfym som många gick med, luktar ju sååå starkt...men då var den ljuvlig, tycket många, Jag gillade den dock aldrig riktigt.



Anais Anais var ju också populär. Trésor, Sunflower.








Jag använde en parfym från Salvador Dali, den var magisk. Idag, nja kanske inte lika magisk. Det var faktiskt inte så himla länge sen jag slängde den där flaskan. Hade svårt att slita mig trots att jag inte använde den.

1 kommentar:

Morgana sa...

Haha.
Den Dali-parfymen hade jag också.
Anais anais och Lou lou köpte jag på stranden i Turkiet - totalt fejkat, men luktade ganska lika originalet ;-)
White musk hade jag också.
För att inte tala om alla date-parfymer några år tidigare...