Annons

onsdag 4 november 2009

Resdag!

Om några timmar tar vi flyget till sthlm och sen tåget till Linköping. Skoj ska det bli. Kommer hem på måndag igen så det är inte så många dagar men det ska bli gott att komma till patrik och Jenny :-)


Var och klippte mig igår, bara toppade dock. Satt hur som helst hos frissan och anade fort oråd då jag inte såg min frisör nånstans. Efter 30 min tänkte jag att nu måste jag höra var hon är. Men då han en annan frisör före och det visade sig att min frisör öppnat egen salong nån annanstans så det blev lite virrigt. De ringde henne och hon fick boka om en kund som skulle komma efter mig så att jag kunde rusa till hennes salong och bli klippt i allafall. Jättebra, fast 45 min senare än utsatt tid. Det typiska är att hon hade ringt mig 2 gånger på min mobil medans jag väntade men mobilen hade jag lämnat hemma. När hon öppnat sin egna salong så hade hon ringt alla sina kunder för att meddela det, då hade jag min gamla mobil så den funkade ju inte när hon hade ringt. Nå, hon är så duktig och trevlig och jag fick en jättebra hårprodukt som kompensation. Det är alltid trevligt :-)

Inga kommentarer: