Annons

söndag 14 februari 2010

Bryta ihop eller skratta åt skiten?

Japp, det handlar om mina tänder igen. I går lossnade det en stor bit av en tand. En amalgamfylld tand såklart. Har obeskrivlig otur med mina tänder, jag bryter ihop. Så i morgon är det bara att ringa tandis för en akuttid. Jag hoppas för mitt liv att den är lätt att laga så kostnaden inte blir så stor. Jag håller ju fortfarande på att betala av mitt implantat. Min största rädsla är att den måste dras ut men det tror jag dock inte. Antingen så går den att laga eller så blir det nån fasad eller krona av nåt slag. Inte billigt det heller. När ska detta elende med mina tänder ta slut??? Jag väljer nog att skratta åt skiten, det känns på nåt sätt bättre.


Annars är det ju alla hjärtans dag idag. Jag ger alla mina närmaste den största kramen och all kärlek. Ni vet vilka ni är. Ni är de bästa!!!

Inga kommentarer: