Annons

söndag 28 februari 2010

Melodifestivalen

Melodifestivalen i år har varit det sämsta på mååånga år. Finns inte en enda låt som slagit knock på mig. Det finns en, som slog halvknock i allafall, den gick inte ens vidare. Det är Sibel med låten Stop. Riktigt bra tycker jag, dock rörde hon sig inte och det såg lite knasigt ut till en så pass snabb låt. Med ett bra dansnummer till den låten så hade den nog gått vidare.

Det finns en till låt som jag tycker är väldigt bra men jag är osäker (om den skulle vinna) om eurovision är det rätta forumet för den låten). Det är Salem- Keep on walking

Det är en mycket bra låt som jag trots allt som jag håller som vinnare.

Jag kände att vi var redo att skicka en ballad i år men de ballader som gått vidare, är låtar som kräver fler lyssningar för att de ska växa. Det funkar inte. I år tror jag det blir det året vi inte ens går vidare till final i eurovision.


Annars så är jag förkyld, hängig och snorig. Känt i kroppen att nåt varit på gång i 2veckor så nu är det bara att bli frisk och komma igen.

I morgon är det dags att ringa tatueraren och höra om tid, spännande att se när det kan tänkas bli.

Funderar på att ha en tävling på min blogg, smycke som pris som vanligt. Vad tror ni om det?

Inga kommentarer: