Annons

tisdag 16 februari 2010

Tatueringstankar för hela slanten

Fick en akuttid till tandis i går. Den gick att rädda, amalgamet togs bort och den byggdes upp på nytt, puh! Var livrädd för att den inte skulle kunna räddas. Glad men 1500kr till att betala för mina skit tänder :-(

Nå, jag håller på att planera en kommande tatuering...eller en påbyggnad på den lotusblomman jag har, den måste fyllas i och lägga till några blad. Sen ska jag ha rosa körsbärsblommor och sen tror jag nog att det blir en krysantemum och en fjäril också. Allt ska ha riktigt klara livfulla intensiva färger som är väl ifyllda så de riktigt lyser. De är min tanke i allafall. Var förbi tatueraren förra veckan men hon var upptagen och det är bokningsstop och hon släpper nya tider i mars. Då ska jag ringa dit och förhoppningsvis få en tid snart. Känner mig peppad och får se om det blir en eller fler sittningar. :-)

Inga kommentarer: