Annons

onsdag 5 augusti 2009

Done and done

Mitt hår, följetången har fått ett slut. Nu är det färdigt, i allafall ska det få vila ett bra tag innan jag gör nåt mer med den. Förutom att klippa det om några veckor. Vilket behövs då topparna är riktigt torra nu.


Gjorde slingor i går, blev riktigt ljust men också rödorange och lite gult. Hade i min violetta skumtoning i torrt hår ca 1 timme, det hjälpte en del. La sen i en ljus askblond intensiv toning. Hjälpte också helt ok förutom att de ljusaste slingorna skiftade i grönt...suck. La idag en ljusblond intensivtoning och det blev mycket bättre. Anar en del gröna skiftningar fortfarande men de går nog snart bort. Färgen blev jämnare och är nu guldblont med mörkare guldiga slingor och även riktigt ljusa slingor. Resultatet är helt ok faktiskt, nu ska mitt hår skämmas bort ordentligt. Mina redken produkter har inte kommit än så jag kör med olivolja i topparna så länge.


1 kommentar:

url sa...

Oj va ljust och fint det ser ut.

Mor