Annons

torsdag 13 augusti 2009

Pale Queen tipsar! Redken

I går provade jag mina Redken All soft produkter. Shampo, balsam och inpackning. Det är produkter för väldigt slitet och förstört hår.

Jag tvättade håret två gånger. Första tvätten tar bort stylingprodukter och andra tvätten tvättar mer på djupet. En mycket liten mängd räcker för att det ska rengöra och löddrar jättebra. Billiga shampon behöver man mycket större mängd av. Håret blev riktigt rent, nästan så att det blev sådär gnisslande rent. La sen i inpackningen och lät det verka i ca 15 minuter. Det står 5 minuter men alla vet ju att ju längre tid man har det i håret dessto bättre. När jag sköljde ur det så kände jag verkligen hur otroligt mjukt håret var. Avslutade sedan med balsam för att stänga hårstråna igen. Håret blev verkligen rent, mjukt och glänsande. Doftar gott också, lite kokos.

Är efter första användandet mycket positiv och nöjd.

Inga kommentarer: