Annons

lördag 1 augusti 2009

Tålamod och jag


Jag har inget tålamod, aldrig haft. Helst ska allt hänt i går...ja ni hajjar ;-)


Köpte två paket Mood slingblondering igår. Då jag hört att de är det bästa för hemmabruk. Hade tänkt göra en till omgång slingor nästa vecka men kunde jag vänta? Nä, det kunde jag inte, haha! Satte igång idag och det visade sig att jag behövde båda paketen, det var inte så mycket i ett paket. Tur att de är billiga, ca 50kr paketet. Så två paket slingmedel i håret och nu ser det ut så här. Är inte lätt att fota håret därbak själv med en systemkamera så bilden är suddig men ni ser ju i allafall. Mycket ljusare men fortfarande för rödguldigt, vill ha det snäppet ljusare. Det är underhåret som är svårt. Dessutom har jag så galet mycket hår. Så det blir minst en omgång till. Håret då? Ja, känns inte det minsta slitet, det är mjukt och följsamt. Jag har verkligen ett tåligt hår.

Hittade en grym engelsk sida där jag bara inte kunde låta bli att beställa hem Redken serien jag skrev om tidigare. Gick på under 500kr och ingen frakt. Hur bra som helst. Så nu ska mitt hår skämmas bort big time :-D

http://www.feelunique.com/





Annars en seg och svettig lördag. Det är så varmt i vår lägenhet så jag flyter bort snart. Måste säga att den här sommaren varit riktigt varm och det är väl inte så vanligt här uppe att nästan hela sommaren är så här varm. Ligger på ca 20 grader varje dag, mer eller mindre ;-)

Vackra Nicole Kidman med den vackra färgen på håret.

Hoppas ni har en bra lördagskväll. Själv ska jag väl fortsätta sega med en skål godis.

Inga kommentarer: