Annons

onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan!

23 december, ute är det ca 21 grader kallt, små snöflingor faller sakta till backen. Träden är så tunga och fulla med snö så de nästan nuddar backen. Vackrare vinterland får man leta efter.

I går träffade jag ett par så goda vänner. A hade inte riktigt tid så det blev en snabbis innan hon for iväg på julledighet. A-H var det också, mysigt att träffas som alltid.

Handlade julmat med mammi och när jag kom hem bakade jag vörtbröd, för första gången och jag måste säga att de blev riktigt bra och goda. Det är kardemumma i så de smakar lite annat än de man köper, mums!



Idag kommer bror och J hit med tåget, som tyvärr är 4 timmar försenat, så jag har fått i uppdrag att köpa några klappar som fattas.

Jag önskar all er som läser min blogg God Jul! Sen vill jag önska God Jul till mina bästaste vänner, ni är så fina och jag är så tacksam att ha er i mitt liv!

1 kommentar:

P.G sa...

Hej Lotta !
Jag är lite seg på att svara på förra kommentaren :-) men det har varit lite julstressigt nu när man skulle upp till Kiruna. Du håller säkert med mig när jag säger att man inte kan fira jul utan Mamma :-D

Ska verkligen bli skönt att lämna 2009 bakom sig då det har varit ett jobbigt år med mycket värk och elände. Det är därför jag har legat lite lågt på Facebook b.la..

Nå hur som helst så hoppas jag att du får en mysig jul och många skratt nu när ni alla samlas. Jag skänker även en tanke till din lilla pappa som säkert håller koll på er på ett eller annat sätt :-)
Kram !
P.G