Annons

måndag 28 december 2009

Sista rycket!

Inte många dagar kvar av 2009 nu. Snart ett nytt år med nya möjligheter. Hoppas några av mina planer går i hamn :-)

Hade ni en bra jul? Jag hade det så fint och bra på alla sätt. Maten var god, mycket godis och klappar och härligt sällskap. Fick så många fina klappar...och många. Fick bla Sex and the city boxen...äntligen! Den är ny design på boxen också, riktigt snygg!



Alla klappar är verkligen hur fina som helst så jag ska inte rabbla upp allt, men jag är så glad och tacksam för allt.

Så har det varit fest i dagarna 2 och huj vad sliten jag har varit. Idag är det mycket bättre...bara att vänta in nyårsafton då ;-)

Ska äta frukost och senare ut en sväng på stan.

1 kommentar:

Patrik Landström sa...

Jag gav faktiskt en 4a i betyg till SATC-filmen... Erkänn!