Annons

torsdag 17 december 2009

Fenomen

Fenomenet kedjesms och kedjemail...whats up with that? Jag har mycket svårt för detta fenomen. Det kommer både på mail och sms. De på sms är nog de värsta. Inte så att jag inte uppskattar när jag får dessa av vänner men jag skickar aldrig vidare, en ren principsak från min sida. Jag blir galen. Ska jag skicka vidare till 10 personer så de vet att jag bryr mig??? Det kan stå typ: "skicka vidare detta till 10 nära vänner, så de vet att du bryr dig. Skicka även tillbaka till avsändaren. Neee, jag vägrar. Så skickar jag inte detta så är jag en mycket dålig vän? Jag kan tyckas trångsynt och tråkig kanske men jag pallar inte, sen att behöva betala för det också, humpf! ;-) Så till mina kära vänner...om jag inte skickar tillbaka till just dig så betyder det INTE att jag inte bryr mig om dig, för det gör jag...så du vet :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig fullständigt! Jag tvärvägrar! Jäkla skräp är vad det är. Samma med statusraderna på fb som prompt ska skickas vidare. Det enda som det _egentligen_ gör är ju att det kloggar upp systemet. Hmpf!

Anonym sa...

Jag gör precis likadant!

A-H