Annons

söndag 17 maj 2009

ESC!

Grattis Norge! De vann Eurovision song contest igår. En mycket bra vinnare som vann en jordskredsseger. Förstå gången jag hörde låten på radio så kände jag "WOW" detta är en bra låt. Tycker om Island också och de kom ju tvåa. Min största favorit var Estland och de kom ju också jättebra, på sjätte plats tror jag.
Plats 21 för Sverige, ja bra är det ju inte men Malena var så proffsig och duktig och kan sjunga skiten ur hela Moskva. Vi tar nya tag och ger inte upp ;-)

Vädret ute är lika underbart som det varit både fredag och lördag. Inte ett moln har jag sett på 3 dagar och tempen ligger väl på ca 15 grader i allafall. Var ute med min mamma igår och jag lyckades bli solbränd :-D Vi fikade på ett utefik, vilket var premiär för i år och en annan premiär var att vi åt den första mjukglassen. Gott! Borde gå ut idag också men får se hur det blir, ska börja lacka mitt bord idag också.

Pust....nu har jag betsat mitt bord. Glömde helt bort att ta en förebild så ni får bara se en efterbild. Fast först ska betsen torka i 6 timmar och sen ska jag lacka.


Fick en fundering och skulle behöva ett råd. Förut så färgade mitt hår alltid i riktigt eldrött, väldigt stark röd färg, men det är några år sedan nu. Nu blev jag lite sugen igen men jag vet inte om jag ska färga/tona i den eldröda färgen eller i en rödbrun färg som jag har nu. Nån med en åsikt?

Inga kommentarer: