Annons

söndag 24 maj 2009

Tandvärk!

Gahhhhh vilken orehörd tandvärk jag har! I höstas var jag hos tandis och lagade två tänder som hade sprickor. En av de tänderna är inte alls bra efter det. Har haft tandvärk till och från sen lagningen och nu är värken hemsk. Knappt så starka tabletter hjälper längre. Det gör så ont så det känns som jag vill slita av mig huvudet! Måste ringa tandis i morgon. Väntar på att de ska kalla mig igen vilket de borde ha gjort redan men det har de inte och jag står inte ut längre så jag måste ringa i morgon. Jag betalade 5000kr sist och inte blev jag hjälpt av det. Den andra tanden som lagades är ju lite bättre men inte helt bra. Nu lär det bli rotfyllning och en fin räkning på 5000kr igen :-( Det suger!!!



För att pigga upp detta inlägg så lägger jag in en bild på vacker vitsippa.

Inga kommentarer: