Annons

måndag 11 maj 2009

Irriterad!

Anade ugglor i mossen, att min beställning på hamnhalsbandet inte kommit fram...och ja, det hade inte kommit fram. I 3 veckor har jag väntat på halsbandet och nu har jag varit tvungen att beställa om det på nytt och kanske vänta 3 veckor till innan det kommer. Dessutom var hästskohalsbandet jag också beställde slut nu. Då passade jag på att beställa dessa läppbalsam som är så populära i USA.

I morgon skulle jag tro att mina provbågar kommer. Har beställt 6 glasögonsbågar som jag ska prova hemma och förhoppningsvis hitta ett par jag gillar. Känner att det är dags för nya glasögon. Har haft mina som jag har nu i 4 år till hösten. De är repiga och alldeles för stora. Billiga är de att beställa också. Oftast under 500 kr för bågar och glas. Perfrkt för en sån som mig som bara har glasögon när jag läser, ser på tv eller sitter vid datorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy så trist med halsbandet, men de där läppbalsamen ser trevliga ut. :)

Och wiee vad coolt att beställa så, jag är lite för harig och håller mig till dyrare varianter. Mest eftersom jag är så petite och ofta ser ut som en fluga i brillor, haha. Optikern brukar verkligen ha att göra med att hitta några bra till mig.