Annons

lördag 9 maj 2009

Lördagsmorgon...

Lördagsmorgon och jag vaknade upp till vita tak...igen. Det är dock borta nu. Men från att ha kommit från ett grönt, soligt och blommande Paris och Linköping så känns det lite segt, som att bo i Ryssland...grått, kallt och lite ödsligt.

Piffade i allafall upp denna gråa lördag med nybakade scones med ost och fikonmarmelad, färskpressad juice och mycket kaffe. Vad resten av dagen har att erbjuda får jag se. Måste nog fixa lite smycken. Göteborg (DNA) vill inte att jag slutar sälja än, de vill ha mer smycken. Jag gick med på att sälja till sista juni. De efterlyser smycken i vitt så det måste jag fixa.

I går kväll var jag och Robert till hans farbror Lasse och tittade på hans nya kattunge Miroy. En Europé/silvertabby. Sååååå söt såklart. Så gosig och busig. Ville bara stoppa honom under jackan och ta med honom hem. Undrar vad vår tiger här hemma hade tyckt om det?






Inga kommentarer: