Annons

måndag 15 juni 2009

Demonen är tillbaka!!!

Demonen i tanden är tillbaka. Idag upptäckte jag att en bit av tanden lossnat och nu har jag så brutal tandvärk igen. Lämnat ett meddelande till tandläkaren och jag ber till gudarna att jag får en akuttid i morgon. Finns bara en sak att göra och det är att dra ut den. Nu är den så där öm igen att den knappt går att nudda. Starka piller proppar jag i mig och de hjälper föga. Får jag ingen tid i morgon vet jag inte vad jag ska ta mig till. Är så less på den här tanden som bara jävlas med mig så nu ska det ut!!!



Nåt som är lite roligare, för mig i allafall ;-) är att jag var och klippte håret idag. Åkte bort en hel del men det är fortfarande lite lockar kvar av permanenten. Lägger nog in bilder på frissan nån annan dag...just nu så gör jag allt för att inte bli totalt galen!


Inga kommentarer: