Annons

fredag 26 juni 2009

Laddar om!

Första festivaldagen är avklarad. Det var ca 23 grader i går, ganska molnigt men varmt. Perfekt! Grillade hos en kompis, drack öl och lyssnade på musik. Sen bar det av till området och det var lika skoj som vanligt. Mycket folk och musik. Det var riktigt skoj, men bara uppvärming. Idag kör den riktiga festen igång. Thåström spelar i kväll, eller 24.00 mitt i midnattssolen. Har aldrig riktigt lyssnat på honom men nu har jag lyssnat lite och han är faktiskt riktigt grym! Så det ska vi se i kväll. Skulle så gärna vilja ta med min systemkamera men jag vet inte om jag har lust att släpa på den hela kvällen så jag skippar nog den, men jag hade så gärna velat fota Thåström.

Hade med min lilla kompaktkamera igår men glömde den på festen så bilder får ni nog inte se förrän efter helgen.



Dricker mitt kaffe och försöker piggna till. Jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte känner av gårdagen, men jag piggnar nog till så småningom.



Förresten, mycket tragiskt att Michael Jacksson gått bort. Man kan ha många åsikter om honom men han var ett musikaliskt geni och det är så ledsamt att det gick som det gick. Han var nog oerhört missförstådd.
Min Robert som skulle åka och se honom i London i höst, det blev visst inte så.

Inga kommentarer: