Annons

måndag 22 juni 2009

Sol, kaffe och gamla låtar

Vaknade kl 7, ganska pigg, lyssnar på gamla låtar i lurarna. Ute skiner solen och det verkar bli en kanonvecka. Min bror Patrik och hans Jenny bilade från Linköping upp hit till Kiruna igår och de kom fram i natt. Vi peppar nu oss för Kirunafestivalen som drar igång på torsdag :-) Alla är grymt peppade och vädret verkar bli bra, riktigt bra. Allt är relativt för visso. Förra året på torsdagen på festivalen var det 3 grader och snö, i år ser det ut att bli 18 grader och stor sol :-D Fredag och lördag 16 grader och sol och jag blir grymt nöjd om det blir så. Det är så skoj om det är sol på kvällen och natten, det är häftigt när det är midnattssol på natten och alla artisterna får uppleva det.

Idag måste jag träna, blev ju ingenting förra veckan och jag mår inte riktigt bra om jag inte får träna. Brukar ju träna 4-6 timmar i veckan så eftyer en vecka utan så vill jag gärna komma igång igen. 1 timme på gymmet idag blir bra :-)

Inga kommentarer: