Annons

tisdag 30 juni 2009

Jag överlevde...

Jag har överlevt festivalen men sliten är jag, dock mycket piggare idag än jag var igår. 3 dagars festande sliter hårt, men oj så skoj jag haft. Galet skoj med goda vänner, bra musik och fantastiskt väder. Lider dock av en blå och svullen lilltå. På lördan lyckades jag drämma in tån i ett soffben håååårt 2 gånger med några minuters mellanrum. Var inte alls bra och det gjorde väldigt ont kan jag säga, sen på med skor och trampa omkring på festival flera timmar. Sen att några trampade på tån var som grädde på moset ;-) Tån är på bättringsvägen dock.

Såg Thåström i fredags, har aldrig lyssnat på honom men nu är jag fast. Mycket bra var han. Lägger ut ett par filmer jag filmade.




Ulf Lundell såg jag på lördan, en film från det kommer här.



Har en massa bilder också, tar bara några stycken här.




Inga kommentarer: