Annons

måndag 8 juni 2009

Trött dag idag

Oj, så trött jag har varit idag, och ont i kroppen. Det tär att vara "trädgårdsmästare" Sågade ner massa buskar i går och krattat och burit. Jag får ju ont i kroppen för minsta lilla så jag fick bli hemma idag trots att jag var bjuden till min moster på födelsedagskalas idag. Har knappt orkat med nånting idag. En sväng till affären fick jag allt ta och slank då in på Lindex på vägen och köpte en tunn morgonrock då jag svettas ihjäl med min tjocka nu på sommaren. Den är så fin med en rosa ros på ryggen.

Fick mail från butiken i Göteborg där jag säljer mina smycken och de ville att jag skickar fler örhängen, speciellt de jag gör i decoupage. Har gjort 2 nya idag.




Vår kisse Algot är alltid så nyfiken när jag fotar mina smycken så jag passade på att ta några bilder på honom, här kommer 2 av dom.


Inga kommentarer: