Annons

tisdag 12 januari 2010

En helt vanlig dag!

Tisdag, en vanlig dag och jag ska äntligen få gå och träna, jag längtar faktiskt. Ska bli skönt att få röra på sig igen. Ska snart dra iväg, ska ta på mig mina nya träningsbyxor som jag fick igår.

Förövrigt så fick jag så fina tulpaner av mamma igår, ska fota dom sen. Tulpaner är underbara, dessa är i olika färger och de får mig att tänka på våren. Appropå vår så är landet helt omvänt. Efter typ 3 veckors enorm kyla så blev det helt plötsligt + grader, just nu nollgradigt. I söder är det fortfarande riktigt kallt. Det milda vädret och droppet från taken och tulpanerna får mig verkligen på vårhumör. Det enda som egentligen fattas är solen, den kämpar för att kika upp över horisonten. Snart får vi se hela solen igen, ska bli härligt!

Inga kommentarer: