Annons

torsdag 21 januari 2010

Silver

Vill du beställa något smycke så maila mig på lotta_la@hotmail.com
berätta vilket smycke du vill ha och betala sedan in summan på mitt bankkonto (kontonr för du när du mailat mig.) Jag bjuder på frakten så det enda du betalar för är smycket.


Örhängen i sterling silver. Stora krokar som jag har format och hamrat och oxiderat. Hängen med halvädelstenen turkos. Ca 5cm långa.
230kr



Örhängen i sterlingsilver, stommarna har jag format och hamrat, likaså med krokarna. Små silverfärgade och korallfärgade sötvattenspärlor, kedjor och halvädelstenen Cherry kvarts. Ca 11,5 cm långa.
310kr



Örhängen i sterlingsilver. Ringarna har jag format och hamrat, sen oxiderat. Virat runt silvertråd och mörklila sötvattenspärlor. Ca 3cm långa.
250kr



Halsband i sterling silver. Svart facetterad glaspärla och balisilver. Ca 86cm lång
320kr



Örhängen i sterling silver. Ringarna har jag format och hamrat. Virat runt silvertråd och balisilver. Grå sötvattenspärlor. Ca 4cm långa.
260kr

2 kommentarer:

Pernilla Grape sa...

Sjukt snygga smycken ! Du är så himla duktig :-)

/P.G

Pale Queen sa...

Tusen tack Pernilla :-)