Annons

måndag 11 januari 2010

Nya tag

Är i det stora hela frisk nu så dags att börja träna igen, ser verkligen fram emot det. Känner mig peppad och mina muskler skriker efter att få jobba lite på gymmet. Idag blir det dock en dag på stan med mammi men i morgon kör jag igång igen.

Hoppas ni haft en fin helg? Jag har väl inte gjort så jättemycket. Har tillverkat några tennarmband, det är så himla skoj och för varje jag gör så blir de bättre. Det är inte så lätt men roligt är det.

Armbandet längst ut till vänster i vitt har jag gjort, det i mitten köpte jag för väldigt många år sedan, det till häger gjorde jag i helgen.



Sen har jag gjort ett litet armband till min kompis dotter som döps i januari.



Förra veckan kom mammi förbi med den färdiga filten, så grymt fin i vackra färger.

2 kommentarer:

Ankan sa...

Hejsan,
du "snodde" min plan, tänkte oxå göra ett armband...men jag hittar väl på ngt annat:)

Pale Queen sa...

Du kan ju också ge ett, det gör ju inget. Ett lite större så hon kan ha när hon blir lite större kanske :-)