Annons

onsdag 13 januari 2010

Lite filmer

Har beställt lite filmer.

Den första är Benjamin Buttons otroliga liv



En helt fantastisk film i mitt tycke! Bra skådespeleri, en grym historia och fina miljöer. Dessutom är Kate Blanchett den vackraste kvinnan på denna planet. Har du inte sett den så måste du se den!

Den andra filmen är En Officer Och Gentleman

En klassiker som jag i mina tonår sett oändligt många gånger. Vi hade den på VHS hemma. Nu är det några år sedan jag såg den och kände att det var dags att köpa den helt enkelt.



Den tredje filmen är Pretty woman

Ord är väl rätt överflödiga här, en film som jag bara måste ha i mina ägor. En film som jag utan tvekan sett flest gånger av alla filmer (Dirty dancing ligger också bra till.) Jag var ca 15 år när jag såg den första gången på bio och så här 20 år senare så är det en omöjlighet att ens gissa sig till hur många gånger jag sett den.

Inga kommentarer: