Annons

måndag 4 januari 2010

Sååå fina!

Snörvlar vidare så 4 dagar in på det nya året.

Ska visa er 3 av julklapparna jag fick av min mamma. Hon har virkat dessa och de är så grymt fina. Först en superfin virkad kudde jag har på min lilla pall i köket.



Sen en virkad liten väska som är så söt, som jag kommer använda mycket i vår och sommar.



Så denna helt underbara virkade kanin som jag bara älskar, hur söt kan man vara?? :-D



Med andra ord, min mor är verkligen duktig med virknålen. Hon håller dessutom på att virka en stor mormorsfilt till mig som blir så fin. Ska visa den för er när den är klar.

Har i jul för första gången köpt Amaryllis. På en och samma lök fick jag två stänger blommor. Den första med fyra blommande blommor och den andra med 5 blommor. Den andra blev så lång så den gick av så jag har satt den i en vas, men det blev ju nästan finare än att ha den i krukan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill oxå ha en kanin!
J