Annons

lördag 2 januari 2010

Ett bra år och ett ännu bättre kommer!

Andra dagen på det nya året och jag nyser som aldrig förr, lite ont i halsen. Så en förkylning är nog på väg.

Tänkte snabbt sammanfatta mitt 2009 och mina drömmar inför 2010.

Jag har detta året besökt många länder och städer. Paris, Wien, Bratislava, Budapest, Mohacs, Novi sad, Belgrad, Tumu severin, Vidin, Oryahovo, Sofia.

Kärleken till min sambo, familj och vänner består!

Underbara sommarminnen med paddling i fjällen, festande festivalhelg, slappa dagar på mammas altan, fika på uteserveringar. Mycket fotograferande.

Drömmar om stora händelser lever vidare, de kommer att uppfyllas. 2010 blir ett bra år, det bara är så.:-)

Min älskade mormor som den 11 juli bestämde sig för att hon var klar på denna sidan, 93 år gammal var hon klar. Saknar henne så ofantligt mycket!

Kungen av pop gick över till andra sidan i juni, Michael Jackson. Men han lever i allra högsta grad vidare. Denna fantastiska människa!

En av mina favoritlåtar med honom.

Inga kommentarer: