Annons

onsdag 20 januari 2010

Silver

Vill du beställa något smycke så maila mig på lotta_la@hotmail.com
berätta vilket smycke du vill ha och betala sedan in summan på mitt bankkonto (kontonr för du när du mailat mig.) Jag bjuder på frakten så det enda du betalar för är smycket.


Halsband i sterling silver som jag har oxiderat. En fin kulkedja med en oerhört vackert facetterad glaspärla i blått med lite AB lyster (skimrar i olika färger.) Bali silver. Ca 66 cm lång.
260kr



Örhängen i sterlingsilver som jag har oxiderat. Rosa glaspärlor med halvädelstenen Rhodolit och balisilver. Ca 5,5 cm långa.
180kr



Örhängen i sterlingsilver som jag har oxiderat. Stommen har jag format och hamrat, likaså med krokarna. Lindat runt silvertråd och pärlor. Lila glaspärlor och kedja.
Ca 7cm långa.
260kr



Örhängen i sterlingsilver som jag har oxiderat. Stommen har jag format och hamrat, likaså krokarna, och virat runt silvertråd. Halvädelstenen Citrin med gula facetterade glasdroppar. Ca 5 cm långa.
200kr

Inga kommentarer: