Annons

fredag 24 april 2009

Lite parfym

Jag älskar parfymer, vill köpa nya ofta. Har ett gäng flaskor stående i mitt skåp på toaletten. Här är 3 av dem.

Den nyaste i samlingen är Sara Jessica Parkers Covet pure Bloom.

En blommig och kvinnlig doft, Topnoter av mandarin och kokosmjölk, hjärtnoter av indonesisk pikake och jasmin.

Jag har på senaste tiden börjat gilla mer blommiga söta parfymer.





Den här parfymen köpte jag för nåt år sedan och jag förälskade mig totalt i den, den är underbar. Anna Sui Secret Wish.

Citron, melon och aprikos smälter samman med mystiska svarta vinbär, cederträ och sensuell ambra.



Den här parfymen är ju verkligen hypad, med all rätt. CLEAN Warm Cotton. Den är är min favorit i alla kategorier. Den är så enkel men helt underbar. Det skrivs om den att det doftar som nytvättade handdukar, som har hängt ute i friska luften...och ja...det doftar precis så. Tråkigt kanske många tycker men den är så fantastiskt fräsch, nyduschad, ren. Ja, den är min favorit och värd varenda krona.

Citrus, apelsinblomma, musk, frukt- och blomessens.


Inga kommentarer: