Annons

måndag 27 april 2009

Dags att packa.

I morgon är det dags att resa iväg. Linköping, Paris, Linköping och sen hem. Ska snart gå ner i förrådet och hämta upp min resväska. Alltid får jag lite resfeber men det brukar släppa när jag väl kommit till flygplatsen och checkat in. I vanliga fall brukar vi flyga med morgonflyget som går vid 6 tiden men tiden har ändrats så nu går den 12.30. En fördel är att att slippa stiga upp 4 på morgonen, fast nu kommer vi fram först 8 på kvällen till Linköping. Det blir buss från stockholm vid 5. Kul blir det i allafall! Ska bli härligt att se lite grönska och få det lite varmare. Den senaste veckan här har snön verkligen smält, nu är det inte så överdrivet mycket kvar. När jag kommer hem ska jag ta fram min cyckel :-)

Nä...packning var det....

1 kommentar:

Morgana sa...

Lycklig resa och ha det så underbart!!!