Annons

lördag 11 april 2009

Torr?

Torra händer är ju vanligt. Jag har en förmåga att tvätta händerna alldeles för mycket och mina händer och nagelband är alldeles fnasiga. För ett år sedan när jag hälsade på min bror i Linköping gick jag in på Lush och köpte Lemony Flutter. Det är en underbar citrondoftande kräm som främst är till för nagelbanden, men även till andra torra kroppsdelar som händer, fötter, armbågar mm. Den är i särklass den bästa kräm jag provat, och jag har provat många i mina dagar. Den är galet dryg också och kostar kring en hundring. Jag använder den mest till mina nagelband, men även ibland på händerna, hälarna och armbågarna. Finns även en handkräm från Lush som heter Helping Hands som också är jättebra. Nu kan jag inte vara utan Lemony Flutter och en burk räcker ca 3-4 månader för mig och jag smörjer ändå flera gånger per dag, så dryg är den.




Inga kommentarer: