Annons

fredag 17 april 2009

Snäll mamma!

Jag har en mycket snäll och gullig mamma, jag har fått beställa ett namnhalsband som en födelsedagspresent i förskott. Det kan ju ta upp till 3 veckor innan jag får det. Längtar redan efter det! :-)

Idag kom tidningen där min krönika är med...spännande :-) Dags att skriva nästa krönika till nästa nummer.

Just nu håller jag på att laga pizza, är sååå galet hungrig så det ska bli smaskigt.

Måste bara skriva att Bon Jovis skiva New Jersey är fortfarande en av de bästa skivorna som gjorts...tycker jag. Gamla härliga minnen!



Idag kom mina smyckesdelar i mässing (vintaj) så jag gjorde ett par örhängen. Ursöta trollsländor :-)


2 kommentarer:

Daniel sa...

Vad du e rar mot din mor! Tjusig blogg lappländskan. Bor oxå norr men i Finland.

Har ni snö där över gränsen?

Pale Queen sa...

Hej Daniel!

Jorå, här finns det snö så det räcker och blir över. Men det tar sig ;-) Snart blir det nog sommar här också.