Annons

tisdag 14 april 2009

Vill du vinna ett par örhängen?

Vill du vinna ett par örhängen gjorda av mig? Nu kan du göra det genom att svara på 3 frågor. Svaren skickar du till mig på lotta_la@hotmail.com Lämna även ditt namn och adress. Tävlingen pågår från den 14-19/4. Bland de rätta svaren drar jag sedan en vinnare. Jag meddelar vinnaren både här i min blogg och via mail.



Dessa örhängen kan du vinna. De är silverpläterade, har en pärlemorbas som jag sedan gjort decoupage på med olika servetter som jag lappat över varandra. Kan garantera att du blir helt ensam om dessa örhängen. Har du inte hål i öronen så är de ju bara att ge bort i present :-)





Här kommer frågorna, lycka till!

1. Vad heter Kiruna på samiska?

2. Vad menas med polarnatt?

3. Vad menas med midnattssol?

Inga kommentarer: