Annons

tisdag 14 april 2009

Ögonskuggor!


Jag ska visa er några av mina favorit mineralskuggor.


Den första är från märket Mine och är en olivgrön skugga vid namn Dark Olive med skimmer. Som du kan ana på bilden så skimrar den i lite blandade färger. Det syns inte mycket när den är på utan den ger ett fint skimmer. En av mina favoriter faktiskt.




Den andra är också från Mine och är sotsvart matt skugga vid namn Coal. Den är underbar vid sotningar.


Den tredje är också från Mine och är en vit skimrande skugga vid namn Satin. Utmärkt vid highligtning. Brukar ibland använda den på kindbenen.




Denna mörkt rosa skimriga skugga kommer från Lanmei och har numret 011. Den är riktigt snygg på sommaren. Jag brukar ta denna och den vita från Mine och blanda så jag får en ljusrosa skugga.


Slutligen har jag en ljust guldig lite skimrande skugga från Tikei med namnet Summer. Den är kanon att kombinera med bruna och bronsiga färger. Även till grönt är den snygg.


Inga kommentarer: