Annons

onsdag 28 oktober 2009

Silver

Vill du beställa något smycke så maila mig på lotta_la@hotmail.com
berätta vilket smycke du vill ha och betala sedan in summan på mitt bankkonto (kontonr för du när du mailat mig.) Jag bjuder på frakten så det enda du betalar för är smycket.



Örhängen i sterlingsilver, krokarna har jag börjt och hamrat. Bruna vackra svarowskikristaller. Ca 3,5cm långa
180kr



Örhängen i sterlingsilver, stora ringar som jag har format och hamrat.Vackra röda japanska cloisonné pärlor. Ca 6cm långa.
225kr



Örhängen i sterlingsilver, krikarna har jag format och hamrat. Vackra avlånga facetterade glaspärlor, balisilver. Ca 5 cm långa.
260kr



Örhängen i sterlingsilver, ringar som jag har format, hamrat och oxiderat. Kedjor och glaspärlor. Ca 8cm långa.
300kr

1 kommentar:

Morgana sa...

Ooooh de med röda pärlor med vita blommor på var underbara! :-)
Hehe inte så konstigt att just jag gillar dem, tror jag :-)