Annons

onsdag 14 oktober 2009

Nytt och trasigt

Igår kom darling hem, han försökte få igång min dator men det gick inte. Han var tvungen att rusa till jobbet så han fortsätter just i skrivandets stund. Han kan ju typ allt om datorer, jag brukar säga att det inte han kan om datorer är inte värt att kunna. Så han är mitt hopp om att åtminstone kunna rädda alla mina tusentals bilder. Det är det viktigaste, blir alldeles kallsvettig när jag tänker på att jag kan förlora alla mina bilder.

Seeeen, så har min mobil pajjat också. Den har alltid levt lite sitt eget liv, slår av lite då och då men under helgen fick den totalt tuppjuck. Den funkar ibland och även om jag har 1 månad kvar på abbonemanget var jag igår tvungen att beställa en ny mobil. Snälla som de är på 3 så får jag första månaden gratis, prefekt. Det blev en Nokia 5800, en bra musikmobil. Vacker är den också.

Inga kommentarer: