Annons

onsdag 7 oktober 2009

Saknar...

Saknar min R som är i Prag just nu och jag saknar min dator som la av igår, den går inte att få igång, det står bara att nåt är fel och jag vet inte hur jag ska göra. Ber till högre makt att R får igång den (vilket han brukar fixa) för tänk om den kraschat och alla mina bilder är borta?? Hemska tanke. Lovar att bränna av alla mina bilder på skiva sen...har dragit ut på det hela tiden men nu måste jag det...bara den går igång igen. Sitter vid R:s dator nu och jag har ju alla prylar på min dator, precis allt som jag behöver varje dag ;-) Tänker då mest på mina bilder, alla länkar mm. Kan ju inte fota, eller jo det kan jag ju men kan ju inte föra över bilderna.
Ute vräker snön ner och jag dricker mitt kaffe.

Har börjat teckna igen, det är många år sedan sist. Det roligaste är ju att rita ansikten, även om det är det svåraste. Det är synd att säga att det blir bra men det är bara att öva och öva.

Vill lägga in en bild här men nä, det går ju inte...nähä, jaja....;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter mycket tragiskt.

Mor