Annons

lördag 24 oktober 2009

Om mig

Har du städat någonting idag?
Nej, har just vaknat.

Har du börjat planera julen än?
Nä, det vill jag inte säga, men jag längtar.

Vad åt ni till middag idag?
Knappt ätit frukost.

Vad ska du göra i helgen?
Inte så mycket.

Vad är den godaste dryck du vet?
Julmust...kanske.

Vem drömde du senast någon romantisk dröm om?
Åh, det minns jag inte.

Morgonpigg eller kvällspigg?
Jag är både och, just nu ganska morgonpigg.

Vilken är din favoritmaträtt?
Det är många det så kan inte säga en.

Vad heter ditt/dina barn?
Har inga.

Sommar eller vinter?
Både och.

Gillar du att vara ensam?
Ja, ibland så är det skönt att vara det.

Vad tycker du om tandläkaren?
Haha, ja vad tycker jag om tandläkaren...moahahaha

Hur ofta och hur länge sitter du vid datorn?
Alldeles för mycket tyvärr.

Icq eller msn?
Msn.

Hur många barn har du/ni?
Inga alls.

Vilken svensk dialekt tycker du är fulast?
Svårt, all aär ju fina/fula på sitt sätt.

I vilka länder har du/ni varit i?
Spanien, Bulgarien, Kroatien, Frankrike, Grekland, Serbien, Ungern, Slovakien, Rumänien, Österrike, Tyskland...hoppas jag inte glömt nån.

Hur du några syskon?
2 äldre bröder.

Har du ngt sommarhus/vinterhus?
Nej

Vilken frukt föredar du?
Exotiska frukter som ananas, kiwi, melon mm

Hemma kväll eller utekväll?
hemma.

Vad heter du i förnamn?
Charlotta

Vad lyssnar du på för musik?
Allt...nästan

Vilken tv serie kan du INTE missa ett enda avsnitt av?
Inte nån.

Favorit färg?
Just nu är det nog rosa...tror jag.

Hur många e ni i familjen?
Min sambo, sen min mamma och 2 bröder.

Vad ska du ge barnet/barnen i julklapp?
-

Vad ser du fram emot?
Den dagen jag kanske får bli mamma, när vi ska gifta oss.

Vad är det mest romantiska du varit med om?
Vet faktiskt inte.

Vad har du för parfym?
Har flera jag varierar mellan, men favoriterna just nu är Diesel-Fuel for life, Clean-Warm cotton och JLO-Sunkissed

Vilken pryl i ditt hem skulle du inte kunna vara utan?
Det måste nog vara datorn.

Vad önskar DU dig i julklapp i år?
SATC boxen, en grillpanna, filmer...typ ;-)

Trivdes du i skolan?
Ja

Om du fick välja vilket yrke som helst, vad skulle du vilja vara då?
Fotograf tror jag.

Har du husdjur (vad)?
En kisse.

Har du kastat något nån gång som du ångrar?
Det har jag garanterat.

Hus vs. lägenhet?
Hus

Vad gör ni helst en lördag kväll?
Slappar

Vad är det finaste någon sagt till dig?
Det behåller jag för mig själv.

Vad skulle du göra om du vann en massa pengar?
Starta mitt företag, köpa hus.

Festar du mycket?
Nej.

Gillar du åska och blixtrar?
Ja.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Katt tror jag.

Dricker du kaffe? i såfall vilken sort är favoriten?
Ja, kaffe is the shit.

Är du kär?
Ja.

Vilken är den bästa födelsedagspresent du fått?
Allt jag får.

Vilken är din värsta present du har fått?
Ingen.

Hur ofta pratar du med din mamma?
Varje dag, i allafall mailar eller på annat sätt har kontakt.

Hur mår du under hösten? Blir du gladare eller lite deppig?
Både och faktiskt.

Har du blivit utsatt för något brott?
Nej.

Vilket är det mest omtyckta plagget i garderoben just nu?
En svartvit tunn randig längre oversize tröja.

Vad är det elakaste du gjort mot din bästa vän?
Vet ej.

Hur ser dina naglar ut?
Just nu inte så snygga.

Vad är det äckligaste du vet?
Det är mycket det.

Har du fobi för sjukhuset?
Nej.

Vad är det vackraste du vet?
Kärlek, klyscha kanske men så är det. När man visar respekt och faktiskt älskar varanda oavsett.

Vad är den äckligaste maten du vet?
Inälvsmat kanske, äter allt men kanske tycker mindre om vissa rätter.

Vad lekte du helst när du var barn?
Med min stora docka som såg ut som en bebis.

Vilken färg har du flest kläder i?
Det kanske är svart.

Hur gammal är du?
34

Inga kommentarer: