Annons

onsdag 21 oktober 2009

På banan igen...eller?

Idag var jag och tränade, kändes ok men jag är inte helt frisk ännu. Men så länge man inte har feber och ont i halsen ska det ju vara ok. Dessutom är det ju ingen konditionsträning, bara styrke. Får se om jag kan träna i morgon igen eller hur jag känner mig. Appropå träning, ingen har väl undgått Anna Anka. Jag har själv knappt sett 2 avsnitt av svenska hollywoodfruar men det lilla jag sett av Anna i det programmet och i media så verkar hon ju minst sagt...korkad. Hon har ju utalat sig att hon tycker att det är grymt viktigt att ta hand om sitt utseende och träna och äta bra mm. Hon är vältränad, det säger jag ingenting om men är hon snygg? Nej hon är inte snygg nånstans i mina ögon. Alldeles för smal och senig, det i sin tur gör att hon ser mycket äldre ut än vad hon är. Hon är 38 år, 4 år äldre än mig och jag trodde ärligt innan jag visste hur gammal hon är att hon var närmare 50. Jaja, bara hon är nöjd så ;-)

Inga kommentarer: