Annons

lördag 17 oktober 2009

Sängläge

Lördag och min förkylning är värre. Är riktig hängig idag, fått lite hosta också...så river det så där skönt i halsen, ajaj. Har mest legat i sängen idag, har ingen ork. Min brorson som fyller 4 år idag och jag kan inte gå på hans kalas. Jag har köpt riddarutrustning till honom, han får det lite senare. Hoppas han får en fin födelsedag i allafall, stora killen :-)

R kom hem en sväng från jobbet, fixade lunch till mig och gick och handlade. Inte så roligt att äta då jag inte har 100 procent smak men äta bör man...
Just nu står en sockerkaka i ugnen, i brist på tårta får jag väl äta sockerkaka senare, med glass såklart :-D Världens godaste sockerkaka som görs på ett recept från min mormors syster och glass är en grym kombi.

Fick min nya mobil i går så den har jag grejat med en hel del, kuligt :-D

Nä, måste tillbaka till sängen igen, Segemyhr väntar i DVD:n.

Inga kommentarer: