Annons

tisdag 27 oktober 2009

Silver

Vill du beställa något smycke så maila mig på lotta_la@hotmail.com
berätta vilket smycke du vill ha och betala sedan in summan på mitt bankkonto (kontonr för du när du mailat mig.) Jag bjuder på frakten så det enda du betalar för är smycket.


Halsband i sterlingsilver, en kulkedja med 2 st Ametister, glaspärlor, balisilver. Ca 65cm lång.
360kr



Örhängen i sterling silver. Krokarna är formade och hamrade. Rökkvarts hängen, vita sötvattenspärlor och kedjor. Ca 5,5 cm
260kr


Örhängen i sterlingsilver, krokar som jag format och hamrat och oxiderat. Glaspärlor och grått, klara glaspärlor, gråa snäckskalskors, kedjor, vita sötvattenspärlor. Ca 8,5cm långa.
295kr



Örhängen i sterlingsilver, krokarna har jag format och hamrat. Klara swarovskikristaller med AB lyster (de skimrar i olika färger) och lila glaspärlor, balisilver. Ca 4cm långa.
180kr

Inga kommentarer: