Annons

tisdag 22 september 2009

Är så glad!

Idag har jag lagt en beställning på ett mackro objektiv....iiiihhhh...så som jag har drömt om ett sånt i alla dessa år ;-) Känner att det är ett viktigt objektiv för min utveckling i fotograferandet. Jag älskar att fota natur och mackro, men utan ett bra objektiv så blir det inte så mycket mackro :-)

Måste även beställa ett nytt stativ inom kort. Den jag köpte i våras är rätt värdelöst faktiskt. Det är för kort, ostadigt och rangligt. Man får vad man betalar för, så är det. I objektiv väg så är jag rätt nöjd med de 3 jag kommer ha, men sen är det ju alltid andra grejer som jag vill ha. En ny blixt ligger mycket högt upp på min vill ha lista och det vore inte dumt med en egen studio hemma heller ;-)

Nu hoppas jag bara att objektivet hinner komma denna veckan.

Inga kommentarer: