Annons

torsdag 10 september 2009

Inget nytt

Här händer det inte mycket minsann...vet inte riktigt vad jag ska berätta. Joooo...jag drömmer om att bygga på en av mina tatueringar, min lotusblomma på axeln. Har ju sen jag gjorde den för ca 2 år sedan tänkt bygga ut den i japansk stil och nu känner jag att det är dags. Det jag har tänkt mig är att sätta en pion, troligast en röd bakom vid skuldran, runt om lotusen och pionen en drös med rosa körsbärsblommor och frampå axeln en annan blomma mest troligt i blått eller orange. sen lite vind/rök som sammanfogar allt till en helhet.
Jag älskar det japanska stuket på tatueringar, speciellt blommor och massa härliga färger. Det är också motiv som aldrig går ur tiden. Sååå nu behöver jag bara en tid att göra detta och det är inte det lättaste minsann ;-)

Förövrigt så fryser jag som en hund härhemma och längtar tillbaks till resan och båten....åh så mysigt!

Här en mycket varm dag i Belgrad.

1 kommentar:

Morgana sa...

Åh det låter som en tatuering i en stil som jag själv klurar på.
Jag vill tatuera hela vänsterarmen och har tänkt mig stora blommor av något slag (och även mindre) i en färgskala av rosa, vitt, grönt och så grå/svart.
Men det är det där med finansieringen... och tiden hihi.

Kramis!