Annons

söndag 20 september 2009

Söndagspeppad

Söndag och än så länge har jag hunnit städa, handla och ääääntligen fått upp min stringhylla. Att få fram den från förådet var inte lätt men med lite våld och smidighet så gick det tillslut ;-) Hyllorna är lite tomma för tillfället men ni får se en bild i allafall.



Hämtade ut en vinterjacka från HM i fredags, den är tyvär lite för liten så den måste jag skicka tillbaka och den fanns inte i större storlek så jag beställde en annan jagcka från Halens. Denna blåa. Hoppas den kommer passa.




Nä, mina vänner. Tror jag ska ta och baka bullar idag igen, vet inte vad det tagit åt mig :-D I dag blir det med mandelmassafyllning.

Förresten så är min tunga fortfarande bortdomnad. Grejen är den att jag har full känsel i den, tror jag men den är som lite bortdomnad på nåt mysko sätt. Det känns nästan som när man har bränt tungan. Tycker inte om det, vill att det ska gå bort :-( Jag har läst mig till att om nerven skulle var helt skadad så skulle jag vara helt bedövad fortfarande och det kan då vara så att bedövningen aldrig släpper, men eftersom jag har full känsel så antar jag att en del av nerven är skadad och att det tar lite tid innan den läker. När den läkt hoppas jag att det går bort. Ska tillbaka till tandläkaren om ett par veckor för att ta bort stygnen, så då får jag nämna min tunga oavsett om bedövningen är kvar eller inte. Jag kände ju när första bedövningssprutan las att nåt blev fel, för det gjorde sjukt ont i tungan. Nåja det går nog bort med tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser en mycket fin bok i bokhyllan. ;-)

Hoppas att tungan återhämtar sig snart.
Kram!
A-H

Pale Queen sa...

Boken är inte bara fin, den är bra och skriven av en mycket fin tjej :-)

Anonym sa...

åh söta du. precis det behövde jag läsa just i dag. Kram