Annons

onsdag 16 september 2009

Titankvinnan

Som min R sa till mig när han kom hem och fick se skruven i käken, haha. Allt gick bra. Fast den första bedövningssprutan gjorde vansinnigt ont och det bara sprängde och högg i tungan, såååå ont. Bedövningen i tungan har fortfarande inte släppt helt så jag hoppas det inte blev nåt galet bara :-( I övrigt gjorde det ju inte ont, men bara vetskapen att de är där och skär med skalpell och drar bort tandköttet och sen borrar i käken är ju ganska obehagligt i sig. Har en drös med stygn och en titanskruv sittandes där nu. Har inte särskilt ont heller. Men så vansinnigt trött jag har varit/är idag. Kroppen säger ifrån när den får gå igenom sånt här även om det tycks vara ett litet ingrepp. Den lugnande tabletten gjorde nog sitt också, blev rätt slö och snurrig av den ;-)
Har varit så sugen att gå och fota i det fina vädret idag men orken finns verkligen inte där. Så ni får se på några bilder som jag tagit innan.





Inga kommentarer: