Annons

lördag 26 september 2009

Snopet

Igår när jag vaknade var det nästan minusgrader ute och frost på backen. Tänkte då att jag idag skulle upp tidigt för att gå ut och fota just frosten. Steg upp 7, men snopet värre för det var nästan 10 plusgrader och halv storm. Gick ut i allafall men det gick knappt att fota när det blåste så. Har istället fotat massor hemma idag, ja med macro objektivet ;-) Lite bilder på det kommer här.










Vi skulle ha ätit kräftor igår, men det fanns inga nånstans så i stället gjorde jag min goda kräftsoppa, mumma! Vitlöksbröd till. Den är så himla god. Kan slänga in mitt recept nån dag. Varje gång jag gör den så tar jag lite vad som finns. Går inte efter nåt direkt recept men kan skriva upp vad jag hade i den igår i allafall.

1 kommentar:

Morgana sa...

Har varit in och uppdaterat mig lite.
Efter en vecka med krassliga Ungar, så har det varit lite si och så med bloggläsandet. :-)
Skönt att första steget med tandis är avklarat. Modiga kvinna!!!
Hur känns det i tungan nu förresten?!

Kram på dig!