Annons

torsdag 17 september 2009

Pale Queen tipsar GA.MA CP1 plattång

För ett par veckor sedan fick jag hem min GA.MA cp1 plattång. En plattång som proffsen även använder. GA.MA är kända för sina otroligt bra plattänger.

Jag är förbluffad över hur bra den är. Den glider oerhört lätt genom håret. Den är behandlad med Ceramic Crystal Coating som gör att den glider väldigt lätt. Den har en specialbehandling med jonisering över dessa keramikplattorna så får ditt hår en välgörande behandling och ditt hår påverkas positivt.

Den värms upp oerhört snabbt, den är varm på 2 sekunder och har nått sin arbetstemperatur på 10 sek, som är 220 grader.
Den har en lång roterande sladd som underlättar när man plattar håret.

Jag har även provat att locka håret med den och det är hur lätt som helst. Det går fort och smidigt.

Jag rekomenderar verkligen denna plattång, den är makalös!

2 kommentarer:

Petite is Pretty sa...

Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa en. Du tycker alltså att den här plattången är värd pengarna?

Pale Queen sa...

Ja, den är värd varenda krona faktiskt. Köp den! :-)