Annons

onsdag 30 september 2009

Vill, vill, vill

Åhh vad jag vill tatuera mig. Har i allafall letat och kollat design på nätet. Det första som måste göras är att fixa till min lotus, vill att det ska läggas till fler blad så den blir rundare i formen, lägga på en intensivare mörkare lila över hela blomman. Sen en blå (tror jag) pion, ljusrosa körsbärsblommor, en röd hibiskus och lite vind. Måste gå förbi tatueraren kanske i veckan och prata med henne om vad som kan göras och när och framför allt vad det kan tänkas kosta. Men...jag är osäker på färgen på pionen, hade ju tänkt mig den röd men nu vill jag ha en röd hibiskus också så då måste pionen vara i en annan färg. Ska den vara blå eller kanske orange? Vad tycker du?
Vill ha min lotus ungefär i denna färgen, kanske inte riktigt så mörk men nåt liknande. Nu är den ganska dassig i färgen. Denna sitter på LA inks Kim Saigh.




Om ett tag är det dags för tandläkaren igen, ta bort stygnen. ska nämna att det fortfarande känns konstigt i tungan, även om det är mycket bättre nu.

Inga kommentarer: