Annons

onsdag 2 september 2009

Höst

Hösten är verkligen här och jag gillar det, jag älskar hösten faktiskt. Hösten kommer så tidigt här uppe och nu när vi var i Linköping var det sommarvärme, 23 grader och knappt några gula löv alls, men jag kan inte ta till mig det riktigt. Jag är inprogrammerad att det är höst och då är det höst överallt. I allafall i Sverige. Jag är rätt less på sommaren faktiskt (fast det viskar jag bara lite tyst).


Var hos frissan igår och toppade håret, vilket var behövligt efter alla blekningar. Vad gillar ni bäst med att gå till frisören? Vet att många tycker om när de tvättar håret på en men inte jag. Man ligger med nacken i nån slags handfat och får typ nackspärr, inte skönt alls. Däremot gillar jag föningen, då de drar med borsten. Det är skönt det ;-)

Var och tränade igår, det är nog 3-4 veckor sen sist och idag har jag inte så mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha. Idag ska jag träna ben och triceps.

Det damp nyss ner en ny tid för mitt tandimplantat. Skulle dit den 10 sep men det är ändrat till 16 sep. Suck...jag vill bara börja med det då det tar ca 8 veckor innan det är klart.


Den här bilden är från Pecs i Ungern. Det var massssssor av hänglås i stan. Det är så att studenterna köper ett hänglås då de träffat sin kärlek, ristar in sitt älskades namn. Fäster det och slänger sedan nyckeln. Då ska kärleken hålla förevigt :-)

Inga kommentarer: