Annons

torsdag 16 juli 2009

Det är nåt konstigt

Det har kommit till min kännedom att fler inte kan skriva kommentarer i min blogg. Jag vet inte vad som är fel. Ni som har provat och inte lyckats kan väl maila mig är ni snälla så kan ni vara med i utlottningen av örhängena på det sättet och så får jag se hur många det kan tänkas vara som inte kan lämna kommentar.

lotta_la@hotmail.com


Nu har jag gjort en ändring i kommentarer, vet inte om det kommer funka men jag blir irriterad över att så många inte kan lämna kommentarer. Prova gärna igen ni som inte lyckats förut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har försökt kommentera flera gånger utan att lyckas. Kram! A-H

Pale Queen sa...

Nu lyckades du! Var det min ändring tro? Lämna kommentar i tävlingen också om du vill vara med :-)

Morgana sa...

Ja, ibland går det och ibland går det inte. Jag brukar pröva ett par gånger ;-)