Annons

lördag 4 juli 2009

Lite tid ensam

Är hemma och har lite tid för mig själv. Jag har knappt varit själv på drygt 2 veckor. Blir alltid så då brorsan kommer upp och mamma har semester. Men i kväll är grabbarna på fest och jag stod över för att få vara lite själv och det ska erkännas att jag inte orkar med fest just nu.


Var hos tandläkaren för ett par dagar sen, det var inför mitt tandimplantat som ska göras. Den 10 sep ska operationen ske. Kommer väl göra rätt ont efteråt, det ska läka i 6 veckor, så då får jag gå med en skruv i munnen innan själva tanden fästs, Fast det kan inte göra så ont som det gjorde när jag hade tandvärk.


Har fotat massor i veckan, ni kanske blir less på att se alla dessa blommor ;-) men jag älskar verkligen att fota växter av alla de slag.



Inga kommentarer: